Bedankt Els !

  • wil.l

    Bedankt Els voor zoveel jaar inzet en werk voor het prikbord!

    Veel plezier gewenst met meer tijd voor jouw hobby's!

    Nogmaals DANK voor jouw inspanningen!

    Groetjes,Wil

  • Annemarie

    DANK JE WEL ELS/b]. Waarvoor eigenlijk? Een paar jaar geleden hebben wij tevergeefs geprobeerd een discussie op te starten over het functioneren van deze beheerder op dit prikbord. Toen kregen wij een vriendelijk bericht terug van haar;

    ‘ten eerste is het bijhouden van deze pagina's, vrijwilligerswerk en doe ik dat voor jullie en niet voor mezelf!!! en ten tweede, als jullie dit prikbord gaan misbruiken voor dit soort dingen dan haal ik EN het prikbord EN de marktpagina gewoon van de pagina en is het uit met de pret. Geen beschuldigingen meer, zo leuk als het is om die tegen mij te uiten, jaja er zijn heel veel jaloerse mensen en ik weet het, mijn hoofd steek ik nu eenmaal hoog boven het maaiveld uit. En ook geen gelegenheid meer voor de winkeliers om hun waar op de marktpagina te zetten die uitsluitend bedoeld is voor de particulier!!! Zeggen jullie maar wat jullie willen, twee klikken en de hele handel is verdwenen’

    Poppenhuis Startpagina zou dus verwijderd worden als er nog iets van kritiek zou komen! Toch maakte ze zich nooit druk om topics die echt uit de hand liepen (daar had ze verder geen belang bij) Het functioneren van deze beheerder is al jaren een discussie.

    Een groot deel van de hobbyisten komen allang niet meer. Het is geweldig dat Els haar woorden is gaan waar maken. Er zijn genoeg mensen die bij start.pagina.nl een poppenhuis pagina willen beheren en bijhouden.

    Iedereen die Els bedankt moet zich realiseren dat dit een beheerder is geweest die zich op geen enkele manier aan de voorwaarden van pagina.nl heeft gehouden. Dus Els inderdaad bedankt dat je nu eindelijk stopt en de weg hopelijk vrij gaat maken voor een nieuw beheer met fatsoen.

    groeten Annemarie en heel veel anderen

  • mar41

    Ook ik wil Els hartelijk bedanken voor haar super inzet hier op deze pagina..

    Het ga jou ook goed Els in goede gezondheid en veel geluk met je hobbys.!!..

    Groetjes van Mar.(:P)