Een nieuw poppenhuisforum

  • poppenhuishobby

    Hallo poppenhuisliefhebbers,

    Al lange tijd heb ik het plan om zelf een poppenhuisclub te vormen. Een knutselclub is nog niet echt van de grond gekomen vanwege gezondheidsredenen. Mijn idee voor een community speelt al langere tijd, het lijkt mij leuk om met andere poppenhuis liefhebbers van gedachten te wisselen en nieuwe inspiratie op te kunnen doen. Ik heb een eigen blog maar dit is veelal gevolgd door volgers buiten Nederland dus veelal engels. Een blog is erg leuk voelt niet als een groep. Ik weet dat er reeds een professioneel poppenhuisforum bestaat waar men lid van kan worden maar liever start ik zelf een eigen forum. Het ene hoeft het andere ook niet uit te sluiten. Bovendien denk ik dat dit forum geen concurrentie vormt voor een professioneel bestaand forum, eerder een aanvulling in de poppenhuiswereld.

    Na enkele weken brainstormen, googelen en uitproberen, heb ik gisteren en vandaag de basis gelegd. Ik zou het leuk vinden als je eens komt kijken en als je lid wilt worden ben je van harte welkom!  De Welkomsrubriek staat open voor gastbezoekers, de andere forums zijn wel zichtbaar maar gesloten voor bezoekers. Door alles zichtbaar te zetten heb je een indruk van hoe het forum is opgebouwd.

    Ik heb geen idee of dit nieuwe forum van de grond komt en of er animo voor is. Zoniet, dan heb ik het toch geprobeerd en dat geeft een goed gevoel. Hopelijk tot ziens op het forum!

    Je kunt het forum hier vinden: poppenhuishobby.4rum.nl

    Groetjes Nancy

    www.dollhousehobby.com

    www.poppenhuishobby.4rum.nl

  • Pauline

    Wat een leuk initiatief!

    Ik ga zeker een kijkje nemen! :)

    Groet, Pauline