libelle poppenhuis

  • Annelies

    De afgelopen maanden heb ik via dit prikbord 87 keer de bouwtekeningen van het Libelle poppenhuis verstuurd. Gratis en voor niks. 27 x geen bedankje voor het versturen, Hoef er niks voor te hebben. Maar dankjewel is snel gezegd.

  • wil.l

    Daar ben ik het helemaal mee eens Annelies!!!

    Groetjes,Wil

  • Tonny

    Ik begrijp de teleurstelling Annelies. Een bedankje bevestigd je gevoel dat je mensen een plezier hebt gedaan en is de grootste drijfveer om te blijven delen met anderen. Helaas beseft niet iedereen dat, heel jammer.

    Groetjes Tonny

  • adrie van der helm

    hoi annelies

    ik had je prive bedankt hoor maar zal het hier ook vermelden inderdaad leuker heel erg bedankt voor de werktekeningen groetjes adrie

  • Annelies

    Lief van je Adrie, maar ik bedoel niet dat het persé hier op het prikbord moet komen.

    Gewoon een kort mailtje privé, zodat ik ook weet dat de tekeningen aangekomen zijn, dat is plezierig om te weten.

  • Annick

    Hallo Annelies,

    We hebben sinds vijf maanden een kleindochtertje en graag had ik nu reeds aan een poppenhuis begonnen (neem heel wat maanden tijd). Spijtig genoeg heeft mijn dochter het huis dat we voor haar hadden gemaakt weggegeven. Kan ik via jou de bouwtekeningen bekomen van het libelle poppenhuis. Het zou mij heel veel plezier doen

    Reeds vooraf bedankt Annelies

    Groetjes

    Annick

  • Annelies

    Annick ik wil je best de bouwtekeningen sturen, maar dan moet ik wel je email adres hebben.

  • Annelies

    Annick, je kunt op mijn naam klikken bovenaan achter: gepost door: en dan een privé bericht sturen.

  • Carra

    :)Annelies ik wist niet eens dat je het aangeboden had, ik kijk ook niet steeds hier.

    Maar nu vind ik het wel heel jammer dat ik het gemist heb, ik wil wel 10x dankjewel zeggen en er ook voor betalen hoor, je zou mij een groot plezier doen als ik wel de tekening krijg.

    Liefs

    Carra

  • Annelies

    Carra, ik heb je intussen privé gemaild. Van betalen is geen sprake en 1x dankjewel is meer dan voldoende.