71 nieuwe links!

  • Petra (Pooh)

    Op Poohbeers staan 71 nieuwe links te zien.

    Ook leuk, ‘Poohbeers’ won tevens een Award, werd 2e van de 25!

    Vond het erg leuk en erg onverwachts.

    Berichtjes, vragen of opmerkingen kun je ook plaatsen in mijn gastenboek/Q&A.

    'Poohbeers Gastenboek/Q&A'

    Post is bewerkt op jul 1, 2016, 10:51 a.m. door Splinter

  • tonia

    zitten weer leuke bij ,en gefeliciteerd

    Groeten Tonia

  • marjabalvers

    leuk petra!

    gefeliciteerd….

    ga snel ff kijken

    groetjes Marja

  • zusje65

    Hallo Petra

    Gefeliciteerd met je award.

    Dank je wel voor het toevoegen van mijn link. Zal jouw link ook toevoegen op mijn site.

    Groetjes, Zus

    www.crea-pleasure.nl

  • Micaela

    Het is een geweldige site en ongelofelijk veel werk. Ik kijk er veel op de laatste tijd en ik moet eerlijk zeggen dat er verschrikkelijk veel linken op zitten die niet werken maar nogmaals het is veel werk om bij te houden…….ik zou het niet willen doen.

    grt. Mica

  • Petra (Pooh)

    Dank jullie wel, Tonia, Marja, Zus en Micaela hoop dat jullie nog wat nieuws tegen komen.

    Zus, ja die moest er al een tijdje op, had steeds inlogproblemen en het bleek door Internet Explorer te komen, dus nu browse ik met Fire Fox, en dat gaat prima!

    Micaela, zou je die dode links willen doorgeven aan mij? Op de site vraag ik dit ook. Het is onmogelijk om telkens alle 3200 links na te gaan.

    Heb er gisteravond wel al wat verwijderd die dood liepen…

    Je kunt me hier een pb sturen, of via mijn gastenboek, ik kan daar ook direct antwoorden maar ook jou privé terug mailen.

    Jouw emailadres komt niet open in beeld daar hoor. Hij is beveiligd.

    Mocht iemand dode links tegenkomen, meld het mij aub!

    Even kolomnr (1-2-3 of 4) noemen, het hoofditem en naam van de genoemde link.

    VB: kolom 3 Jullie Favo's op een rij - Prikbord (NL)

  • sam [anita]

    Ik zou bijna zeggen, jammer dat het niet regent vandaag. Maar ik ga evengoed even kijken.

  • wilma

    gefeliciteerd met je award!

    ik ga gauw een keer weer lekker rondneuzen bij je.

    gr. wilma

  • wiena

    Petra,ontzettend bedankt voor al je tijd en werk en ook gefeliciteerd met jouw award,Wiena.