DHMS vervolg

  • Petra (Pooh)

    Ik kreeg hem vandaag ook binnen, in een grijze plastic hoes, en om het blad zat ook een hoesje, doorzichtig, zat een bijlage van de beurs bij.

    Denk dat dat dus ook de zending is van na mijn mail…

    Biek dan moet jij hem toch ook nu hebben?

    groetjes Petra

  • suzanne

    Helaas nog niet, misschien morgen?? Is tevens het laatste nummer van mijn abo, jammer maar dit vind ik echt ook niets.

    Suzanne

  • biek

    Hoi,hoi,

    Nee nog niets ontvangen!

    Misschien morgen. Heb al lang spijt dat ik mijn abb net verlengd heb

    bah!

    Bianca

  • elly

    Ik wacht altijd gewoon rustig af, aangezien het eerdere een distributeursprobleem is dan een DHMS probleem. Tot nu toe is het ( op een keer na ) altijd goed gekomen.

  • Annelies van der Ham

    Antwoord op mijn mail heb ik niet gekregen. Wel lag zaterdag nr. 180 in de bus en dit terwijl 181 al bijna in de winkel ligt. Jammer dat het allemaal zo traag moet gaan.

    groet

    Annelies

    www.anneliesvanderham.nl

  • miniplusser+

    Wat schetst mijn verbazing !!!!!!! vanmorgen lag de “originele” DHMS van Juni op de deurmat nadat ik zaterdag al het “duplicaat” had ontvangen.

    Zou die van July dan ook zooooooooooooo laat aankomen ?????

  • helma

    Ook bij mij ligt vandaag een tweede exemplaar op de deurmat!

  • Petra (Pooh)

    Bij mij ook vandaag het originele exemplaar, nou ja zeg…. vreemd niet?

    Betekend dat deze dus ik weet niet hoe lang onderweg is geweest en de andere na een emailtje direct is verstuurd en aangekomen.

    Dan valt me op, dat emailers hem allemaal zaterdag kregen, en beller(s) (Biek) hem dus niet had gehad……. vreemd hoor…

    Ook nu komt het originele allemaal dezelfde dag binnen, vandaag dus!

    Nu weer benieuwd of IEDEREEN HEM NU WEL OF NIET HEEFT?

    Biek heb je nu wel de originele? of is gisteren of vandaag de andere ook gekomen?

    Zou zomaar kunnen dat jij er dan vandaag TWEE tegelijk gehad hebt…

    Nou ja hij is er, de andere zet ik wel weer eens te koop, mag best als vergoeding van alle moeite erachter aan.

    groetjes Petra

  • biek

    Hoi,

    Ik heb ook de originele gehad en gelukkig kreeg ik voor de moeite ook een extra dhms op mijn abb. Dus is met 1 exemplaar verlengd omdat ik mopperde dat het geld kost om te bellen naar buitenland (alhoewel het niet zo veel kost met tele 2,

    dertig cent)

    Nummer 181 ligt nu in de winkels en ben benieuwd hoe dat zal gaan. We houden elkaar op de hoogte. Ik vertelde nog wel aan de vrouw dat er op dit prikbord flink gemopperd werd over de bezorging en dat het klanten ging kosten en daar waren ze wel van onder de indruk en hopelijk heeft het geholpen zodat we de volgende keer wel op een redelijke tijd ons blad krijgen. Nu is de dollshouse magazine ook altijd wel twee tot drie weken later als in Engeland maar dat is bekend. Alleen de dollshouse world is redelijk op tijd. Het ligt er gewoon aan hoeveel geld ze willen uitgeven voor de manier van verzending.

    Groetjes en veel leesplezier allemaal. ( hopelijk heeft iedereen hem nu)

    bianca

    Bianca's poppenhuissite:

    http://people.zeelandnet.nl/evdbent/

  • Annelies van der Ham

    Tot mijn verbazing had ik gister ook het “origineel” in de bus. Daar zaten trouwens twee schilderijlijstjes bij. Bij het exemplaar die ik zaterdag in een speciale plastick verzendzak ontving, zaten geen schilderijlijstjes. Ik hoop dat het verzenden van nr. 181 wat beter verloopt.

    groeten van Annelies

    www.anneliesvanderham.nl