beurs spijkenisse

  • Petra (Pooh)

    Bij de entree al bekend maken, zodat zo iemand geen eens meer binnen kan!

    Pamela, voor 1 euro dat is ziek! Kleptomanen stelen voor de kik, en niet voor het hebben… Dat zilveren vaasje als dat waarde heeft is geld waard en verkoopbaar misschien, hoop van nu niet meer… maar kan nog een eenzijdig gevalletje zijn wegens geldgebrek of hebberigheid en geen geld hebben of zo.

    Maar soms hoor je kwartjeswerk of 1 euro, dat is echt ziek.

    Hoop dat er echt iets mee gedaan wordt.

    Als je hoort dat er zoveel gejat wordt, voel je jezelf ook niet meer lekker en erg bekeken op een beurs… als ik soms een mini wil bekijken, houdt ik het overdreven in het zicht van de verkoper, zodat men ziet wat ik doe… Ik wil dan zo duidelijk mogelijk zijn, want elke beweging wordt op gelet en logisch hoor.

    Maar voor de gewone koper is het ook niet leuk meer. Voor standhouders nog minder, nee zulke dingen is voor niemand fijn, wordt wel heel erg nu.

    Petra

     

    Post is bewerkt op jul 1, 2016, 10:45 a.m. door Splinter

  • Gerda

    ik lees dit nu pas.

    kvind het raar dat er niet in elke grote hal op verschillende plekken camera's staan opgesteld.

    dat werkt op zich al preventief.

    of je wel of geen geld hebt is nog geen reden om jezelf te verlagen tot diefstal.

    en inderdaad, als bekend is wie steelt gewoon de toegang weigeren.

    niet te flauw mee omgaan, anders wordt binnen de kortste keren alles onder je neus weggestolen.

    t is toch van de gekke!