beurs spijkenisse

  • Anita

    Het was weer een gezellige beurs gisteren in Spijkenisse, goed opgezet, mooie locatie en erg druk. Ik heb een hele leuk dag gehad tot het moment dat ik tot de ontdekking kwam dat er een zilveren vaas met een boeket van rozen erin gestolen was van mijn stand. Dat is wel even balen, en hoe brutaal kan iemand zijn. Mijn dag werd gisteravond toch een beetje goed gemaakt, er liep een filmer en fotograaf over de beurs, die heeft van de stand achter ons foto's gemaakt en op enkele van die foto's is de persoon in kwestie te zien die de vaas van eigenaar doet veranderen. Morgen of woensdag zijn deze foto's in mijn bezit en zal ik ze overdragen aan de politie in spijkenisse en ze op you tube plaatsen. Wie weet komt er zo eens een einde aan het oneigenlijk verplaatsen van spullen op beursen want het loopt echt de spuigaten uit. Mocht de persoon in kwestie dit lezen, wilt u voorkomen dat u op you tube komt te staan stuur het item dan retour aan mij,

    anita, tongnaald 2 1141 bz te monnickendam, dan vernietig ik de foto's. Heb ik voor vrijdag niets ontvangen, ga ik op mijn vrije zaterdag terug naar spijkenisse.

    Alle andere mensen die er voor gezorgd hebben dat de beurs toch heel gezellig was, bedankt.

  • wil

    Hallo Anita,

    Zoals we gisteren ook al tegen je hebben gezegd vinden Wil en ik het uiteraard heel vervelend dat dit op onze zo gezellige en gemoedelijke beurs heeft plaatsgevonden.

    We hopen dat de door jou gekozen weg het “lenen” op beurzen een halt wordt toegeroepen.

    Wij zijn in ieder geval blij dat we toestemming hebben verleend om te filmen op onze beurs en voor zover we je kunnen helpen in deze neem dan contact met ons op.

    Succes met je actie.

    Hans en Wil Mensink

  • els

    Hoiiiiiiiiiiiiiiii

    Anita dat is echt niet normaal wel super dat de dader bekend is maar als jij de foto's vernietigd dan kan deze persoon de volgende keer dit weer uithalen bij iemand anders.

    Dus misschien is het toch wel handig dat zeker de standhouders deze persoon herkennen zodat dit soort dingen in de toekomst niet meer gebeuren.

    als toeschouwer kan ik alleen maar zeggen het was weer een suoer beurs daarom is het zo jammer dat sommige mensen nu met een kater zitten

    succes gr. Els

  • anita

    het verspreiden van de foto van de “lener” onder standhouders is inderdaad een goed idee. Zal het zeker in gedachten houden. Wie weet kan ik aan het eind van de week op het prikbord mededelen dat het toch aan mij geretourneerd is.

    Een mens blijft hopen.

  • Madhouse

    Hallo Anita,

    Wat erg dat dit gebeurd is bij je, en wat goed dat je beeldmateriaal hebt !!!

    Ik geef je groot gelijk dat je hier achteraan gaat en ben ook benieuwd wie er de foto staat zodat we allemaaal deze persoon in de smiezen kunnen houden.

    Het is erg triest maar het stelen op de beurzen loop inderdaad de spuigaten uit.

    Straks moeten we massaal camera's op onze kraam gaan plaatsen? Van de gekke natuurlijk……………maar is wel een optie.

    Veel sterkte, ik hoop dat het snel opgelost is, groetjes Rita

  • hannie

    Hallo Anita.Wat erg dat dit is gebeurd.Ik heb het vaasje nog bewondert op de

    beurs.Het mag niet (denk ik) ik zal de foto vrij geven,zodat die Mevr. zich nergens

    meer kan vertonen.Groeten Hannie

  • astrid mols

    vreselijk dat zulke dingen gebeuren!!

    zet je de link ook hier, misschien kunnen we je helpen om de persoon te vinden dan;-)

    hoop dat het goed komt voor je!

    groet astrid

  • Pamela (vianen)

    Hoi Anita,

    Wat vreselijk voor je dat dit is gebeurd, en ik hoop dat je de spullen terug krijgt.

    Afgelopen beurs in Arnhem heb ik zelf iemand betrapt op het stelen van mijn goederen en sprak haar hierop aan en ze heeft uiteindelijk wel wat gekocht maar naar mijn mening ook toch nog iets onbetaald meegenomen.

    Ik kan gelukkig heel goed gezichten onthouden dus haar gezicht vergeet ik niet zo gauw meer.

    Ik denk dat het misschien verstandig is om deze persoon met foto inderdaad bekend te maken bij standhouders of beursorganisatoren zodat deze persoon geweerd kan worden hoe erg het ook is maar ik vind het zeer laag om te stelen van mensen die er heel hard voor werken om deze mooie miniaturen te kunnen verkopen (en in mijn geval ging het om het bedrag van €1.00).

    Ik hoop voor jou dat het goed gaat aflopen en dat je de spullen terug zult krijgen en anders heb je groot gelijk dat je de foto op youtube zet want dit soort mensen hoort niet op onze beurzen thuis.

    Groetjes Pamela

    www.winkelplein.nl/pamela

  • fantasyli

    het is en blijft toch asociaal….

    maar wat heerlijk dat je er beeld van hebt!

    boontje komt om zijn loontje!Pamela (vianen) schreef:

  • rina

    heel erg dat het gebeurt is, zo kan je straks alles vast zetten en onder glazen vitrines, maar dat is toch niet de bedoeling,en ja zet het maar op youtube, en goed dat er gefilmd werd op de beurs zo zie je maar gr. rina