Scala de nieuwe uitgever van P&M

  • atelier DeOoievaar

    Hallo,wij hebben vandaag een heel prettig gesprek gehad met de nieuwe uitgever van P&M.Ze zijn heel erg enthousiast en wij hebben er alle vertrouwen in , dat de nieuwe opzet van het blad,een groot succes zal worden.Dit wou ik even met jullie delen om de eventuele onrust een beetje weg te nemen.Vriendelijke groeten Annemarie van atelier De Ooievaar.

  • Tanja

    Hallo Annemarie

    Dat is goed nieuws!

    Maar kan de nieuwe uitgever de abonnees dan ook wat meer vertellen over de nieuwe opzet.

    Als die ook weer het vertrouwen krijgen, kan het blad misschien weer een succes worden. En zijn we allemaal tevreden.

    Groetjes Tanja.

  • Annemarie

    Hallo Tanja,vanaf nr 1 zal de nieuwe uitgever dat vast gaan doen! Maar ik kan je vertellen dat het echt heel leuk zal worden!! Vriendelijke groeten Annemarie.

  • Annemarie

    Sorry, typfoutje het moet natuurlijk vanaf nr 101 zijn! Vr groet Annemarie.

  • Tanja

    hoi Annemarie

    Het lijkt mij tegenover de abonees niet meer dan fair dat wat jij nu weet ook aan hun verteld word.

    Er zijn mensen die niet weten of ze wel lid willen blijven, en eerst willen weten hoe hoe het blad er uit gaat zien.

    Het is leuk dat jij er van uit gaat dat het een groot succes gaat worden, maar dat is jouw mening en er zijn zoveel vragen en onzekerheden dat ik me afvraag waarom ze jouw wel duidelijk kunnen geven, en hun abonees niet. En nummer 101 komt pas in juni uit, velen willen voor die tijd wat duidelijkheid.

    Groetjes Tanja.

  • elma

    Hallo allemaal,

    Ik heb gewoon mijn abonnement verlengd. Lijkt mij gewoon een goed idee om de nieuwe uitgever een kans te geven. Wanneer het na een aantal nummers tegenval, kan ik altijd nog opzeggen. Maar bij alle bladen spreekt het éne meer aan als het andere. Dus eerst gewoon een paar nummers afwachten. Van tevoren kan er veel verteld/beloofd worden, maar ik wil het graag eerst zien.

    Laten we er positief tegenaan gaan en gewoon een kans geven.

    Wie gaat er nog meer voor om de nieuwe P&M een kans te geven.

    Een poppenhuisknutsel groet van Elma.

  • betsie

    hallo ik ben er ook voor om de nieuwe uitgever een kans te geven , dus ik blijf zeker lid. ik vind het een prachtig blad, en hoop dat het zo zal blijven. gr. betsie

  • Tanja

    Hallo allemaal

    Idereen is gelukkig vrij om te doen wat hij wil, en ik ben geen abonnee dus kan ik straks alle kanten uit. Ga ik hem wel weer kopen of niet.

    Maar waar het mij om gaat is dat er veel mensen graag willen weten wat ze ongeveer kunnen gaan verwachten van het nieuwe p&m.

    Wat nu dus duidelijk een andere opzet gaat krijgen.

    Misschien wel veel beter dan P&M ooit geweest is .Maar we hebben het hier toch niet over staatszaken die niemand nog mag weten. Annemarie heeft een fijn gesprek gehad en de nodige informatie gekregen. Maar de betalende(trouwe) abonnees mogen voorlopig nog niets weten voor juni.Sorry hoor maar ik vind dit niet kunnen.

    Er zijn in deze tijd mensen die niet voor meerder bladen kunnen kiezen en hun eigen keus op tijd willen kunnen maken.De P&M of een ander poppenhuisblad wat misschien beter bij hun past zonder dat ze straks vast zitten aan een P&M die ze eigenlijk zo niet hadden gewild.Laat we daarom nu stoppen met reclame te gaan maken voor de nieuwe p&m en eerlijk gaan vertellen wat er gaat komen en veranderen zodat iedereen zijn eigen keus kan gaan maken.

    Groetjes Tanja.

  • Riet

    Moet de nieuwe uitgever dan iedereen persoonlijk bericht gaan geven?Wat denk je dat dat gaat kosten en die kosten worden dan toch weer verhaalt op de abbonees en dan ga je ook weer zeuren dat het duurder is geworden.Maar jullie doen net of de accepgiro's van de nieuwe uitgever komen en dat komen ze niet dus je moet de oude uitgever hebben.Mocht die niet reageren dan zou je het poppenhuis museum in Heesch moeten aanspreken.

  • Tanja

    Hoi Riet

    Misschien kan de nieuw uitgever reageren op dit form!

    Dat is helemaal gratis en voor niets!!

    Ik weet ook niet hoe het zit tussen Wim Kros en scala maar dat is hun zaak en niet die van de abonnees.

    Die wachten op dit moment op duidelijkheid.

    Vr Tanja