Off Toppic! ...tijdje er uit en over Poohbeers site

  • Petra (Pooh)

    Twijfel of ik het wel of niet melden zal hier, maar doe het toch, want als er antwoord gevraagd wordt doe ik dat ook hier, en ik ben een open persoon die graag gewoon duidelijk wil zijn. Hoop dat niemand zich negatief uit, maar dan gewoon dit over slaat…

    A.s donderdag 12 maart 's middags wordt ik geopereerd.

    Het wordt geen kleine ingreep en al mijn 27e ook, ik moet een stoma !

    Toch is de 27e x net zo eng en zo onzeker en gevaarlijk ook.

    Ik moet in elk geval een nacht op Intensive Care.

    Verblijf gelukkig wel in ons eigen streekziekenhuis in Terneuzen zelf.

    'Even' ben ik dus een tijdje uit de roulatie, en zodra ik kom ik weer hier schrijven en helpen als ik kan.

    Ook werk ik zsm verder aan mijn website en de op dit moment zo vele dode links, ik ken het probleem. Alle MSN groepen zijn of opgeheven of verhuist, lastig dus.

    Mocht je verhuizingen kennen en weten waarheen zij zijn, graag!

    Jullie kunnen dode links e.d. ook doormailen aan mij, zal mijn adres in stukjes zetten; p-pooh en dan de bekende apestaart zeelandnet punt NL

    Zo kunnen robots niet direct sturen. Hier kun je het trouwens ook aanklikken.

    Meld dan even de rij, 1, 2 , 3 of 4 en het thema en dan het workshopje de naam die ik er aan gaf. Zo werkt dat makkelijker.

    In elk geval vol plannen voor na het ziekenhuis weer, zal wel een tijdje nodig hebben weer…

    groetjes Petra

     

    Post is bewerkt op jul 1, 2016, 10:33 a.m. door Splinter

  • coby

    Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat dat alles goed gaat.Het is niet niks.Veel succes. gr. Coby Koster

  • Atelier De Ooievaar

    Hallo Petra,ik wil je veel sterkte toewensen.Als je misschien een adres van het ziekenhuis hebt voor mij,stuur ik je wat leuks toe.Liefs van Annemarie

  • grietje

    Petra ik zoek regelmatig iets op via jouw start pagina, ben je daar zeer dankbaar voor.

    En ik wil je zeer veel sterkte wensen de komende tijd. We hopen vast allemaal

    dat je je snel weer meld!! groet grietje.

  • Tanja

    Hoi Petra

    Ook ik wil je heel veel sterkte toe wensen!

    En hoop dat alles een beetje mee gaat vallen voor je en je snel weer opknapt.

    Groetjes Tanja.

  • Nelleke

    Hallo Petra,

    Dat zijn serieuze zaken! Ik wens je veel sterkte toe.

    Groetjes,

    Nelleke.

  • Rudy Klesman

    Petra,

    Heel veel sterkte meid.

    Groetjes Rudy

  • Bettie

    Petra…meis, veel moed,geluk,hoop en liefde voor jullie in het Zeeuwse.

    Liefs,

    Bettie en Matt

  • Joke

    Hallo Petra,

    Ik wens je heel veel kracht en beterschap toe na je operatie.

    Maak maar lekker plannen voor erna, maar eerst je gezondheid!!!!

    Groetjes,

    Joke

  • Elma

    Hoi Petra,

    Heel veel sterke toegewenst met alles. Het is niet niks wat je weer te wachten sta.

    Ik hoop dat het bij jou allemaal voorspoedig mag verlopen.

    Veel liefs van Elma Labee.