basketbalschoenen

  • marian

    Hoi allemaal, ik wil voor een 1 op 12 puberjongen een paar basketbalschoenen maken, en dus driftig op zoek naar een voorbeeld op (liever!) patroon.

    Mischien heeft iemand van jullie een idee??

    groetjes, Marian

  • Helma & Linda Silly Sisters

    Hoi Marian,

    Als je deze schoenen zelf wenst te maken, dan kan ik jou helaas niet helpen.

    Wij verkopen een heel leuk setje gympen voor 1,95 + verzendkosten (enveloppepost), misschien een tip ;) . Ze staan in de rubriek “kinderen”.

    Groetjes,

    Helma

    www.sillysisters.nl

    poppenhuisminiaturen

  • marian

    hoi Helma, jaaaaa die bedoel ik die zijn écht gaaf, maar kunnen ze ook echt aan?? “Hij” moet ze n.l. dragen!!

    Die kinderschoenen zijn ook geweldig, maar die moeten ook aan kunnen.

    Groetjes, Marian

  • Helma & Linda Silly Sisters

    Hoi Marian,

    Ik moet je dan toch teleurstellen, deze schoentjes zijn gegoten en alleen maar leuk om ergens neer te zetten.

    Succes met jouw verdere speurtocht ! ;)

    Groetjes,

    Helma

    www.sillysisters.nl

    poppenhuis miniaturen

  • marian

    ja, zeker erg jammer, heb al gekeken of ik z'n voeten er op de een of andere manier er niet in kon “persen” met fimo, maar ze zijn een beetje te groot! Helaas, vogende keer beter!

    Maar bedankt voor je reaktie,

    groetjes, Marian

  • Nancy

    Marian je zou de voeten eventueel eraf kunnen zagen, misschien is dat een optie, en dan de schoenen aan de enkels lijmen.

    Groetjes Nancy

  • marian

    dat zou best lukken, maar dan blijven ze bijna 1 cm, in 1 op12 , te groot!

    Nou hoeft ie niet echt te lopen, maar het staat zo slordig :)

    Alhoewel, ik pikte vroeger ook altijd de schoenen van m'n moeder!

    groetjes, Marian

  • Nancy

    Puberjongens hebben vaak grote voeten toch? Sommige hebben maat 43 met 13 jaar ;-)

  • marian

    ja dat klopt, dus ik ga ze lekker toch :) bestellen want ik vind ze zo gaaf!!

    Desnoods houdt ie ze maar in z'n hand!! Maar ik heb het ventje zelf gemaakt, dus zijn er nog aanpassingen mogelijk.

    Gr. Marian

  • Nancy

    Ja die schoenen zijn leuk en in z'n hand staat ook geinig.

    Ik ben wel benieuwd naar je zelfgemaakte popje! Groetjes Nancy