leuke link

  • liesbeth

    een link waar heel veel te vinden is..; ik geef je de raad om onmiddellijk te downloaden wat je kan gebruiken, want Google is streng wat betreft auteursrechten…..

    De link kan morgen al verwijderd zijn… ergens begrijpelijk!!

    http://picasaweb.google.com/kicsicsirke

  • Colinda

    Zeker een leuke link! Alleen bij mij openen de boekjes niet :(

  • liesbeth

    Welk boekje wil je hebben, dan stuur ik je het door…..

  • Elle Fie

    Zeker een leuke link. Ik heb al eerder zoiets bij mijn favorieten gezet,maar hoe kan ik ze downloaden? Ik heb picasa wel gedownload.Alvast bedankt. Elle fie

  • liesbeth

    Elle,

    Je klikt op het plaatje dat je wil downloaden, dan opent er zich ee niuew scherm, links staat er dan album downloaden, daar klik je op.

    Het gedownloade album komt automisch in Picasa terecht.. en je kan het steeds terugvinden op je harde schijf: Mijn documenten/my pictures/downloade albums.

    Hoop dat je hier iets mee kan doen

    Liesbeth

  • j.schut

    goede morgen allemaal ik krijg iets van een overeenkomst waar je mee accoord moet gaan .is dit wel vretrouwd. ben niet zo op de hoogte van dit .groetjes johanna

  • liesbeth

    ik denk dat dit over Picasa gaat, je kan dit programmaatje met gerust installeren, dus ga er maar mee akkoord!!

    Liesbeth

  • Elle Fie

    Helaas Liesbeth, als ik een plaatje aanklik komt er alleen te staan dat ik picasa kan downloaden en dat heb ik al gedaan, wat gaat er fout bij mij?Elle Fie

  • liesbeth

    Vreemd, zo zelf niet weten wat te doen??!!

  • Petra

    Deze boeken staan er inmiddels al wel een paar maanden op, op meerdere gebruikersnamen. Je kan een heel rondje maken. Klik de namen ernaast aan, en je kan eindeloos doorgaan bijna.

    De American Miniaturist en de ,meeste boeken heb ik in de kast staan hier. Maar sommige dingen op de externe harde schijf is handig zoeken.

    Als je picasa hebt gedownload, heb je een gebruikersnaam gekregen. als ik bv nu op de bovenstaande link klik, en ik klik op download, opent zich automatisch het programma. Het duurt vaak even voor alles geladen is, als je veel plaatjes of foto's op de pc hebt staan. Het is nml gelijk een mooi programma dat alle plaatjes/foto's in beeld brengt, overzichtelijk.

    Je kunt zonder het programma van Picasa te downloaden ook de bladen opslaan, maar dan heel traag, bladzijde voor bladzijde….

    Wanneer je de boekjes hebt gedownload, staan de boekjes in een map, downloads. Meestal op je C schijf, of onder jouw gebruikersnaam van je pc, dus jouw identiteit. Dan kun je allesmooi sorteren en hernoemen als je wilt.

    groetjes