marmod stopt las ik net

  • sam {anita}

    Nog een keer geprobeerd sites aan te klikken bij marmod lukte nog neit zal wel aan dierotcomputer liggen, marmod zelf kan ik wel openen en ze gaat er mee stoppen, wat jammer, ik neus er zo vaak even op en ook altijd staan er wel sites op waarvan ik dacht hoe vinden ze die.

  • Monique

    Heb het ook gelezen….Héél erg jammer :( maar ik begrijp het wel). Ze is eigenlijk niet meer weg te denken in onze poppenhuiswereld….

    Monique

  • astrid

    vind het ook zoo erg , maar ook zoo begrijpelijk:-(

  • Poohbeer

    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTT??????????

    Marmod stopt? schrik…………..

    da's jammer….

    Zijn er geen die dat over kunnen nemen, maar dan met een ploegje… en misschien niet dagelijks iets nieuws, maar wekelijks of zo?

    Mar, jammer joh, jouwe en mijn site zijn in dezelfde tijd gestart, en was zo leuk!

    Ik ka snappen dat het ook onmogelijk druk moet zijn geweest soms… dan las ik dat er weer iets bij kwam, en laats zag ik een krant, en clubs, meer en meer en meer… Ik vroeg me al zo af hoe je het voor elkaar bokste allemaal.

    Ik bedank je voor alle fijne dingen die verschenen daar, en natuurlijk je ploegje meewerkers, Krin, Son, Jody, en vast meer waarvan ik namen mis nu.

    Hoop wel dat je bestanden blijven zoals ze zijn.

    Kunnen we nog even terug kijken…

    Enneh, je website? je huis, die gaat toch wel door nog he?

    groetjes Petra